Retourneren

Bent u op een probleem gestuit met het ontvangen product? Volg dan de checklist hiernaast.

Let op: zelf ontworpen producten kunnen niet worden geretourneerd of geruild. Zorg er dus altijd voor dat je zeker weet dat je het juiste type hoesje bestelt.

Wanneer je een beschadigd product van ons hebt ontvangen vragen wij om een aantal duidelijke foto’s te maken van het product en contact met ons op te nemen. Dit kan via Whatsapp, Facebook en email, maar je kunt ons natuurlijk ook altijd even bellen! Neem contact op met je klacht en wij komen met een passende oplossing.

Heb je niet het bestelde product geleverd gekregen? Dat is erg vervelend, dit moeten we oplossen! Neem contact met ons op en stuur ons enkele foto’s van je product. Op deze manier kunnen we je direct het juiste product toesturen. We vragen je natuurlijk wel om het verkeerde product te retourneren op onze kosten.

Ben je ontevreden over je bestelling of product en wil je daarom je geld terugvragen? Dit vinden wij natuurlijk erg vervelend! Neem contact met ons op en wij zullen ons best doen om met een passende oplossing te komen! Ben je nog steeds niet tevreden? Dan kun je het product retourneren op onze kosten en krijg je het volledige aankoopbedrag terug.